Instagram Furkiş Efendi Hazretleriyle Ramazan Özel Biloğu

I have no power to heal myself.

A message from Anonymous
harbiden vefaat mi etti yoksa taşak mı geçiyon lan

Kardeşim adamın cenaze namazına gittik yanlış değildir herhalde.

ugurkican16:

20 kere öldüm

Kardeşim 20 kere öl,

Bir kere sev,

Adam desinler.

A message from Anonymous
halukcan nereyi kazandı

Kardeşim halukcan vefat etti kaç kere yazıcaz aq lütfen artık halukcanla alakalı şeyler yazmayın.

A message from Anonymous
Off senin yüzünden merak ettim şu "amaç evlenmek" yazan profile girdim. Amk zaten midem bulanıyodu. Bide milletin iğrenç iğrenç çükünü gördüm ya. Çükünüz olmasa bi nebze. Ama çükünüz var iğrençsiniz

Özür dilerim hemen aldırıyorum çükümü

A message from Anonymous
Sen burdan güzel kızlarla ilgili şeyler paylaşıyosun ya. Düşünme hiç beni amk. Ne zaman düşündün zaten düşünme. Deliriyorum burda deliriyorum. Düşünme amk.

sen kimsin

A message from Anonymous
filin pipisi mi var

filpipisi ve fil pipisi aynı şey değil.

Yeter artık.

A message from Anonymous
burkican nereyi kazandı filpipisi

Kazanamadı o seneye tekrar deneyecek

A message from Anonymous
İnstagram url neydi senin

filpipisi yine :/

Seni öyle seviyorum ki Condoleezza, bebeğim. Ağzına veresim geliyor.
Ağzımdaki dişleri

KIZIM O SAKAL NE?

Benle mi kapıştırıyon napıyon ne istiyon sapık mısın

AŞKM YHAA :))) AĞZA BAK :)))) SOKUVERİRİM :)))))

BUNDAN 5 SENE FELAM ÖNCE.

İstiklalde bi arkadaşla yürüyoruz.

Çocuk da azmış aq geçen her karıya dönüp bakıyo felam.

Olm napıyon dedim adanın pamuk tarlasında değilsin kendine gel aq. dedim.

Ya sikerim nolcak felam diyo bu dslfakmfasdkfasf

Neyse bi tane daha göt gördü.

Offf şunu bi sikerim var ya öyle sikerim böyle sikerim bi sikerim ömrüm uzar felam diyo.

Ne oldu dersiniz?

Travesti çıktı .d.d.d.d.d.d.d.dd..d.

O çocukla da bi daha görüşmedim aq.

Özet: Dikkat önemli arkadaşlar.

Alınacak ders: Her göte bal dökmeyin, annelerinizi üzmeyin.

Bir Kadir Furkişle Hayat Dersi Öğreniyorum programının daha sonuna geldik.

İyi günler.

BELKİ PARALEL EVRENDE BEN DE TİPLİYİMDİR KARDEŞİM BOŞ VERİYORUM O YÜZDEN.